onsdag 8 april 2015

Nu är livet complete~♡

Så här ligger man i sängen och är redo för frukost buffé på hotellet och tänker på gårdagen. Sol, bad, mat. Vi åt faktiskt italienskt första dagen här men det var så mysigt! 5~☆ absolut! Restaurangen hade mysbelysning med tända ljus och just den kvällen satt en gitarrist som spelade låtar som människor gav förslag på! Han var grymt duktig! Asså verkligen. 
Jag tog risotto som var himmelskt god men det bästa var nog desserten...Jag valde en fransk dessert. Det passar väl bra när jag är här xD jag tog en fransk "Tarte Tatin"...
Det är att dö för! Det känns som mitt liv är complete! Vilket det absolut inte är...men så känner jag när jag äter den desserten! Ljummen appelkaka med kall vanilj glass och den spröda paj kanten. Är ett måste att käka! Recept kommer på det♡
Mem just nu vill jag bara njuta av resten av tiden här i Spanien på Teneriffa~